Friday, April 25, 2008

Sky watch Friday 2


The sun is back

11 comments:

Petunia said...

Så kjekt at du er med her også da! Jeg ble litt i tvil fordi jeg kjente ikke igjen bloggen, men på profilen fant jeg ut at du bor i Norge:)
Visste ikke at du hadde to blogger. Men å ha en egen mobilblogg er kanskje ikke s dumt. Jeg tar daglig bilder med mobilen og stort sett er minne full der, så jeg må hele tiden laste over til PCen.
"The sun is back!" Ja, det har vært en nydelige uke her i byen og alle har gått rundt og smilt.
Bra fanget!

Anonymous said...

Jeg fikk plutselig en blogg til da jeg kjøpte ny mobil. Prøvde å legge inn bilde direkte fra telefonen og dermed var jeg her :-)!

Berit T said...

Amazing photo!!

Shosh said...

I love that spot of light!

And I love your name. Loved Price and Prejudice.

Shoshana's sky watch

Anonymous said...

I like the sun's flare in the top picture. Nice work.

Unknown said...

Flott himmelbilde og siluett!

Anonymous said...

Great spot light shot.

Tom said...

I wish it was back here.. grey skies today.. but I have had my weekly fix today.

Tom

Rose said...

Both this and last weeks photo is great! I don't know how I missed posting last week cause that one is one that I love.

♥ Stines hverdag said...

Ny på Sky Watch? Velkommen! Flott bilde du har lagt ut.

FO - 2 said...

Spring is here! :)